S. C. Deco Nolette S. R. L.

CUI: RO19079782
NR. INREG.: J09/792/2006

ADRESA SEDIU SOCIAL:

Str. Oborului, Nr. 7, Braila, Romania

ADRESA PUNCT LUCRU:

Str. 1 Decembrie 1918, Nr. 27, Romania

ADRESA MAIL:

contact@deconolette.ro

TELEFON:

0755 545 999 / 0239 615 188

PROGRAM MAGAZIN ONLINE:

Luni – Vineri: 09:00– 17:00

PROGRAM MAGAZIN CLASIC:

Luni – Vineri: 08:30– 18:00Sambata: 08:30-13:00

CONT IBAN BANCA TRANSILVANIA:

RO21 BTRL 0090 1202 K887 02XX

Intrebari Frecvente:

Va rugam sa cititi intrebarile postate inainte sa ne adresati o alta intrebare.

Care sunt taxele pentru livrare la comenzile din magazinul online Deco Nolette?

Pentru comenzile a caror valoare nu depaseste 300.00 lei TVA inclus, clientul va achita curierului o taxa de aproximativ 30.00 lei, impreuna cu diferenta de plata pentru comanda facuta.

Pentru comenzile a caror valoare depaseste 300.00 lei TVA inclus clientul nu achita curierului nici o taxa pentru transport. Se achita doar valoarea ramasa din comanda facuta.

Care sunt metodele de plata acceptate in magazinul online Deco Nolette?

In magazinul nostru online se accepta ca modalitati de plata: plata cu cash cu avans de 50% si diferenta la livrare, sau plata integrala cu cardul prin Mobilpay.

Cat timp dureaza livrarea produselor?

Din momentul in care clientul a depus avansul de 50% din valoarea comenzii in contul firmei noastre in 24-48 ore va primi pe adresa declarata de mail matrita invitatiei pe care este obligat sa o verifice cu atentie. Daca textul este corect
se va trimite BUN DE TIPAR, urmand sa primeasca produsele comandate in maxim 4-5 zile.

Ce este foarte important de stiut?

Este important de stiut ca un lucru foarte necesar este colaborarea cu personalul magazinului online Deco Nolette si ca o comanda nu incepe a se derula pana la achitarea avansului.

Ce se intampla dupa lansarea comenzii?

Dupa lansarea online a comenzii clientul trebuie sa achite in contul firmei afisat mai sus sau in pagina CUM CUMPAR. acest lucru ducand la LANSAREA COMENZII. Apoi in interval de 24-48 ore va primi pe email matrita invitatiei precum si eventualele indrumari. Clientul este obligat sa verifice corectitudinea textului inscris pe invitatie si sa trimita mesaj cu BUN DE TIPAR sau sa corecteze cu eventualele greseli. In eventualitatea imprimarii gresite a unei comenzi dupa BUN DE TIPAR responsabilitatea revine EXCLUSIV clientului. Din momentul acceptarii la tipar a comenzii, clientul va primi produsele acasa in termen de 4-5 zile. La primirea coletului se va achita diferenta de plata la valoarea comenzii si daca valoarea acesteia nu depaseste 300.00 lei si transportul.

Se primeste factura pentru comanda efectuata?

In momentul livrarii comanda va fi obligatoriu insotita de factura pe intreaga valoare a comenzii, clientul trebuind sa achite curierului doar diferenta ramasa de plata dupa achitarea avansului de 50%. Tot atunci clientul va achita curierului si transportul produselor daca valoarea comenzii este pana la 300.00 lei TVA inclus.

Trimiteti un email